De sympathieke en sportieve Joke van de Velde loopt op zondag 23 april de marathon van London.
En zij doet dit niet zomaar, zij wil geld inzamelen voor onze vzw Stop Darmkanker. Hier lees je er maar over!
Succes Joke !! en alvast dikke merci!