Het Mariaziekenhuis Noord-Limburg in Overpelt zal in samenwerking met de gemeenten Hamont-Achel, Hechtel-Eksel, Overpelt en Neerpelt onze Reuzendarm van 20 tot en met 24 maart 2017 opstellen in de inkomhal van het ziekenhuis.